Klinik for Kost og Fysioterapi afholder
Foredrag om kost og autoimmune lidelser

Torsdag den 22. august, 2019 kl. 17.30 – 21.00
Klinik for Kost og Fysioterapi, Østervang 2, 4000 Roskilde

Emnet er kost og med fokus på sundhed.
Vi kommer igennem sygdomslære, hvor vi kigger på de bagvedliggende faktorer, som skaber diverse tarmsygdomme, gigt m.m.
Vi kommer ind på hvordan immunsystemet fungerer og hvilke ting der sker, når de autoimmune lidelser kommer.
Endvidere kigger vi på de mange ting, som kan give opblusninger af symptomerne.
Derefter skal vi høre om hvordan fødemidler kan påvirke til heling af lidelserne og hvordan vi spiser optimalt.
Vi kigger på tarmbakterier og sammensætninger af disse og hvordan tarmfloraen kan påvirkes i en positiv retning.
David Rasmussen er bachelor i Fysioterapi med specialviden indenfor inflammation og immunsystemet. Med baggrund i over 30 års interesse for dette spændende område, har David bl.a. undervist på Metropol, RUC, fysioterapiskoler, fagkongres for fysioterapeuter og universitetshospital, og i dette foredrag vil David Rasmussen, som så mange gange før, undervise i dette spændende emne.
David Rasmussen har tidligere selv haft stomi og er ved egen hjælp og ændring af kosten, i dag symptomfri .
David Rasmussen og Iben Nybjerg har klinik i Roskilde med ydernummer og modtager patienter fra hele landet til bl.a. kostvejledning.

Pris: 300,- på konto 9219 - 2190091964
Ved spørgsmål kan Iben kontaktes på telefon: 51 55 71 51
Der serveres vand og the.